عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 10 آبان 1400
بازدید : 306
نویسنده : mozhgan

استفاده از سفید کننده های دندان در دندانپزشکیترمیم و زیبایی دندان یک راه مناسب برای بدست آوردن لبخند زیبا است. اما در این باره باید همه جوانب را در نظر گرفت. بسیاری از سفید کننده های خانگی ممکن است علاوه بر خطر از دست رفتن پول ، بدون مجوز ارائه شوند. این محصولات می توانند دندان های شما را در معرض آسیب های جبران ناپذیری قرار دهند و مینای دندان شما را تخریب کنند. بنابراین بیایید این چهار نکته را با هم مرور کنیم.

بیشتربخوانید... ونیر دندان

 1.به دندانپزشک مراجعه کنید

 برای سفید کردن دندان در نظر داشته باشید که بسیار مهم است که این عمل را نزد یک دندانپزشک واجد شرایط باید انجام دهید.

 2. آیا ازخمیر دندان انتظار معجره دارید؟

از خمیر دندان خود انتظار نداشته باشید که دندان های مرواریدی به شما بدهد. تمام خمیر دندان ها درست مانند مواد شوینده روی سطح دندان ها اثر می گذارند. وقتی این مواد به وسیله برس های مسواک بر روی دندان شما کشیده می شوند ، تنها می توانند لکه های سطحی را از بین ببرند.

بیشتربخوانید... دندانپزشکی بارداری

 3.  درمان ارتودنسی برای مرتب کردن دندان ها

در صورتی که دندان های شما نامرتب و کج و روی هم افتاده باشد با سفید کردن آنها به تنهایی مشکل شما بر طرف نمی شود. دندان های نامرتب حتی اگر سفید هم باشند زیبا نیستند. در این صورت اگر شما خواهان دندان های مرواریدی و مرتبی هستید بهتر است از درمان ارتودنسی کمک بگیرید. یک متخصص ارتودنسی با معاینه دندان های به شما راه حل هایی برای بر طرف کردن ایرادات آنها می دهد.( برای آشنایی با بهترین متخصص ارتودنسی در کرج و تهران می توانید به سایت دندانپزشکی در کلینیک مراجعه کنید.) در اولین بازدید با یک ارتودنتیست شما می توانید از هزینه ارتودنسی و مدت زمان درمان اطلاع حاصل کنید.

 4.تنها یک بار در سال از سفید کننده دندان استفاده کنید

سفید کننده های دندان با قیمت مناسب و به راحتی قابل سفارش هستند. اما اگر از آنها بیش از حد استفاده شود باعث حساسیت و آسیب به دندان ها می شوند. همچنین احتمال دارد که باعث ایجاد لکه های سفید بر روی لثه شوند که ایده آل نیستند. بنابراین بهتر است در استفاده از آنها همه جوانب را در نظر بگیرید.

سایر مقالات... روش های لاغری





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com